Jaha. Då sitter man här igen

Då är det som vanligt då, kl. är 10:44 och jag har försökt läsa på morgonen utan speciellt bra resultat. Nu kommer frågan vad som skall vara till lunch, om det är bättre lycka i em. Jag skjutsa Gustavs föräldrar till flyget idag, så då måste jag traska dit. De är nämligen inte säkert att vi har någon försäkring på vår bil... Inte bra. Så det kommer ta en del av dagen också. Skall detta bli en sådan ineffektiv dag igen???

Är lite sjuk också. Konstigt att det skulle komma. Men det är väl när den största stressen släppt som det kommer. Jag hoppas verkligen att det går över idag. Jag vill dessutom gärna gå på spinning 1815 om jag inte skall på bio med kusinen. Det är ett hårt pass så det är väl inte alltför bra för en sjukling. . .

Jajja. Det är väl bara att fortsätta då.

Saker att vara glad för: Det är sol ute, jag har kommit igång med uppsatsen iallafall, jag får snart mina intyg för ansökan om studier....

Saker att se fram emot: kanske åka till stugan i helgen, långa promenader med smilla, att Felix får vara ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0