Hur man tar sig igenom ett examensarbete när man arbetar som en snigel!!!

Det skall bli klart, det måste bli klart!

Jag är mer än 10 veckor försenad med mitt examensarbete på Juristprogrammet vid SU. Visst jag har kommit så här långt, men! det är inte över än!

Jag måste skärpa mig. Jag måste bli snabbare, det måste gå bättre. Desto snabbare det är klart, desto lyckligare blir jag nu och i framtiden. Pepp pepp pepp uppp!!!

Det gäller som bara att börja och att ta i ordentligt, att verkligen arbeta effektivt och många timmar om dagen.

Saker att vara glada för idag: Gustavs 30års fest är över, det är sol ute!, jag är i matchvikt (tja, ungefär iallafall).
Saker att se fram emot: På lördag har Big M sin 30årsfest, på torsdag skall jag på bio med kusinen och på fredag är det fredagslunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0